Forvaltning
Med Crayon Consulting Services som din partner, kan du være trygg på at du alltid har den støtten du trenger, når du trenger den. Med vårt tjenestetilbud vil vi finne riktig service-nivå tilpasset din organisasjon og behov.Vår support er dedikert til å sikre at dine digitale løsninger fungerer optimalt når du har behov for dem.
Ekspertise når du trenger det
Vår tjeneste tar utgangspunkt i vår andrelinje ServiceDesk tjeneste, som sikrer rask behandling av saker og allokering av fageksperter som kjenner dine systemer. Våre tjenester er ITIL basert og er laget for å fungere sammen med deres prosesser og rutiner. Mao vi kan “plugges inn” i deres nåværende organisasjon, enten direkte mot faste kontaktpunkter eller andrelinje til deres førstelinje servicedesk.
Tilpasset support
Vi forstår at behovene til kundene varierer samt kritikaliteten til tjenestene de ønsker forvaltet. Forvaltningsbehovet kan strekke seg fra en forsikring at det er ressurser tilgjengelig for ad-hoc bistand til ALM (Application Lifecycle Management). Alle våre tjenester er bygget på ITIL rammeverk og har mulighet for både SLA på håndtering av incident- og request-håndtering.
Bred kompetanse
Innenfor Crayon Consulting har vi et bredt nedslagsfelt for hva vi kan bistå med. Vårt mål er at våre partnere skal få bistand så uavkortet som mulig. Vi dekker mange teknologier og har en stor organisasjon der vi kan hente bistand fra. Du skal derfor være trygg på at vi kan håndtere de enkle til de mest kompliserte behov.
Kontinuerlig forbedring og optimalisering
Med oss som din supportpartner får du ikke bare feilretting, men også mulighet for proaktiv rådgivning for videreutvikling og optimalisering av dine løsninger.Vi tilbyr proaktive tjenester som vil sikre driftbarhet og minske teknisk gjeld. Dette sikrer at du får maksimalt utbytte av dine investeringer, og at dine systemer alltid er i tråd med de nyeste teknologiske trendene og beste praksiser.
Kostnadseffektivitet
Ved å ha en forvaltningsavtale får du en fleksibel tilgang til spesialistkompetanse uten behov for å ansette flere interne ressurser. Tjenester kan legges på etter skiftende behov. Dette gir deg kostnadseffektiv support samtidig som du opprettholder høy kvalitet og tilgjengelighet.
Tjenester
I tillegg til disse firehovedtjenester har vi laget spesiale tjenester for spesifikke løsninger og teknologier.
CCS Support:
Dette er vår basistjeneste og som inngår i alle våre forvaltningsavtaler. Tjenesten leverer 2. linje support og er mottak for alle henvendelser i forbindelse med avtalen.I tillegg til servicedesk vil du som kunde ha en fast kundekontakt.
CCSMonitoring:
Proaktiv overvåkning for dine forretningskritiske systemer
CCS Health Check:
Optimalisering og rådgivning på fast frekvens
CCS ALM Support:
Proaktiv forvaltning av tjenesten som dekker hele livssyklusen
CCS Custom
Custom tjenester som er spesifikke for enkelte løsninger og tjenester