Supportjenesten som sikrer deg mot uforutsette feil i Prosjektportalen
Vi tilbyr egen forvaltningsavtale for Prosjektportalen, som vi kaller for PP Assist. Tjenesten sikrer deg mot uforutsette feil i løsningen, ivaretar endringsønsker og sikrer kontinuerlig verdiskapning med Prosjektportalen.

Service desk
PP-Assist er en avansert servicedesk som består av eksperter som daglig jobber i og med plattformen. De er vant til å finne nye løsninger og utfordringer. Gjennom servicedesken vil du få tilgang til 2. linje-support og egen firmaside for oppfølging av alle registrerte saker.
Feilhåndtering
Som en del av forvaltningsavtalen vil vi kostnadsfritt rette alle feil i Prosjektportalen. Dette inkluderer også endringer fra Microsoft som påvirker programvaren. Vi tilbyr også bistand til feilsøking og feilretting på timebasis ved behov.
Tilpasninger
Få kontroll på egne tilpasninger i Prosjektportalen. I tillegg til feilretting vil vi også ta vare på og holde kontroll på alle endringer som vi innfører i deres installasjon av Prosjektportal. Dette er nyttig ved oppdatering eller gjenoppretting av en installasjon.
Hva kundene sier om Prosjektportalen Assist
Cathrine Hiorth-Lillefjære, Bærum kommune:
«Som systemforvalter opplever jeg forutsigbare kostnader og trygghet ved kvalitet med Crayon Consulting i ryggen. Assistavtalen gir oss rask og presis hjelp fra eksperter som kan rette eventuelle oppståtte feil i systemet, veilede oss når vi står fast eller gjøre små utviklingsoppgaver.»
Siw M. Hafr, Oslo kommune:
«For oss er PP-assist en viktig avtale å ha med Crayon Consulting. Det gir oss økt trygghet i vår forvaltning av Prosjektportalen, hvor vi har brukt avtalen i forbindelse med bistand til 3.linje brukerstøtte og som utgangspunkt for diskusjoner i forhold til spesialtilpasninger og videreutvikling. Avtalen gir oss en forutsigbarhet ved at den beskriver rammene til leveransen: vedlikehold og support, samtidig som den gir mulighet for utvidelser.»
Jonathan Tryggvason, Lørenskog kommune:
«Vi har innført og tilpasset Prosjektportalen til vår praksis/metodikk i flere faser, samtidig som teknologien fra Microsoft stadig er under utvikling. I starten i vår bruk av PP var det begrenset med relevant og nødvendig kompetanse i egne rekker. Uten Crayon Consulting sin assistavtale, som gir oss både sikkerhetsnett, samarbeidspartner og en trygg rådgiver, ville veien vært vanskelig å fullføre. Jeg kan absolutt anbefale Assist for Prosjektportalen! »
Les mer om våre forvaltningstjenester

Microsoft assist
Skreddersydd forvaltningstjeneste på Microsofts skyplattform.
Forvaltning
Med Crayon Consulting kan du være trygg på at du alltid har den støtten du trenger, når du trenger den. Med vårt tjenestetilbud vil vi finne riktig service-nivå tilpasset din organisasjon og behov. Vår support er dedikert til å sikre at dine digitale løsninger fungerer optimalt når du har behov for dem.