Crayon Consulting logo

Supportjenesten som sikrer deg mot uforutsette feil i Prosjektportalen

Vi tilbyr egen forvaltningsavtale for Prosjektportalen, som vi kaller for PP Assist. Tjenesten sikrer deg mot uforutsette feil i løsningen, ivaretar endringsønsker og sikrer kontinuerlig verdiskapning med Prosjektportalen.

Service desk

PP-Assist er en avansert servicedesk som består av eksperter som daglig jobber i og med plattformen. De er vant til å finne nye løsninger og utfordringer. Gjennom servicedesken vil du få tilgang til 2. linje-support og egen firmaside for oppfølging av alle registrerte saker.

Feilhåndtering

Som en del av forvaltningsavtalen vil vi kostnadsfritt rette alle feil i Prosjektportalen. Dette inkluderer også endringer fra Microsoft som påvirker programvaren. Vi tilbyr også bistand til feilsøking og feilretting på timebasis ved behov.

Tilpasninger

Få kontroll på egne tilpasninger i Prosjektportalen. I tillegg til feilretting vil vi også ta vare på og holde kontroll på alle endringer som vi innfører i deres installasjon av Prosjektportal. Dette er nyttig ved oppdatering eller gjenoppretting av en installasjon.

Hva kundene sier om Prosjektportalen Assist

Cathrine Hiorth-Lillefjære, Bærum kommune

«Som systemforvalter opplever jeg forutsigbare kostnader og trygghet ved kvalitet med Crayon Consulting i ryggen. Assistavtalen gir oss rask og presis hjelp fra eksperter som kan rette eventuelle oppståtte feil i systemet, veilede oss når vi står fast eller gjøre små utviklingsoppgaver.»

Siw M. Hafr, Oslo kommune

«For oss er PP-assist en viktig avtale å ha med Crayon Consulting. Det gir oss økt trygghet i vår forvaltning av Prosjektportalen, hvor vi har brukt avtalen i forbindelse med bistand til 3.linje brukerstøtte og som utgangspunkt for diskusjoner i forhold til spesialtilpasninger og videreutvikling. Avtalen gir oss en forutsigbarhet ved at den beskriver rammene til leveransen: vedlikehold og support, samtidig som den gir mulighet for utvidelser.»

Jonathan Tryggvason, Lørenskog kommune

«Vi har innført og tilpasset Prosjektportalen til vår praksis/metodikk i flere faser, samtidig som teknologien fra Microsoft stadig er under utvikling. I starten i vår bruk av PP var det begrenset med relevant og nødvendig kompetanse i egne rekker. Uten Crayon Consulting sin assistavtale, som gir oss både sikkerhetsnett, samarbeidspartner og en trygg rådgiver, ville veien vært vanskelig å fullføre. Jeg kan absolutt anbefale Assist for Prosjektportalen! »